מקלחונים-בהתאמה-אישית - מראות אור קריסול

איך לבחור מקלחונים לדירה?

החגים בפתח וכבר מורגשת אווירת החג. זהו הזמן בשנה שכולנו רוצים לשפץ את הדירה שלנו או לרכוש דירה חדשה. לקראת השנה החדשה שבפתח למה שלא תשקיעו במקום האהוב על כל בני המשפחה – חדר הרחצה?

אם אתם צריכים לבחור מקלחונים לדירה החדשה שלכם כדאי שתדעו שמקלחונים מהווים פתרון יעיל ופופולרי בקרב משפחות צעירות, דירות קטנות וצפופות, דירות של זוגות צעירים או דירות שותפים. 

וזאת מכיוון שמקלחונים נחשבים למוצר קומפקטי בהתאמה אישית ויעיל. המקלחונים מאפשרים מקלחת נעימה וחסכונית במים וגם חוסכים המון מקום בחדר הרחצה.  

מראות אור קריסטל מאפשרת לכם לבחור את המקלחון האידאלי עבורכם. המקלחון שאתם צריכים בהתאמה אישית לפי בחירת מתוך קטלוג מוצרים רחב של מקלחונים מעוצבים, דגמים חדשים, צבעים וסגנונות מגוונים, חומרי גלם ואיכותיים אשר יתאימו לכל דירה ובית.

לפני שאתם מתחילים במשימה האם תרצו לשלב מקלחונים פינתי או עם דלת הזזה?  האם תרצו מקלחונים עם דלתות זכוכית או מקלחון עם דלתות פלסטיק?איך לבחור איזה מקלחונים מומלץ לכם? איך תרכשו מקלחון  לחדר הרחצה הזוגי שלכם ? איזה מקלחון מתאים למשפחה שלכם? 
במיוחד עבורכם מראות אור קריסטל הכינה מדריך טיפים שיסייע לכם בבחירת המקלחון שאתם צריכים לדירה וכל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לבחור את סוג המקלחון המתאים לכם ביותר. 

מקלחון פינתי  – הכל תלוי בעיצוב חדר האמבטיה

אם חדר האמבטיה שלכם קטן זוהי בהחלט סיבה מספיק טובה לבחור מקלחון פינתי בצורת ר'  שסוגר את פינת חדר רחצה. רוב המקלחונים הפינתיים מגיעים עם מגוון עיצובים ודלתות פתיחה עשויות זכוכית ומראות. לכן,  רצוי שתבחרו באיש מקצוע מוסמך שיתקין לכם אותם בדירה.. 

מקלחונים עם דלתות הזזה – פתרון עיצובי לכל דירה 

מקלחונים עם דלתות הזזה הם מקלחונים עם דלתות שנעות על מסילות המתאימים לחדרי אמבטיה קטנים וצפופים בהם הכיור וגם השירותים נמצאים מרחק מינימלי. המסילות של מקלחוני הזזה בנוי עם מסילות שנמצאות על הרצפה וכך האטימות של המים היא אולטימטיבית והחדר רחצה של הבית נשאר יבש.
רוב דלתות של המקלחונים בנויות משתי  דלתות הזזה נפתחות. מקלחון זה תוחם את החדר בתשעים מעלות ויוצר צורה של מקלחון מרובע. 

מקלחונים לפי מידה 

מקלחונים לפי מידה זוהי המשימה הראשונה שאתם צריכים לעשות לפני שאתם הולכים לבחור מקלחון חדש לדירה שלכם.  זכרו כאשר אתם מודדים את המקלחון בדירה שלכם הקפידו למדוד גם את המסגרת שלו את הדלתות ההזזה שהן תופסות מקום רב מדלת רגילה הקפידו על המיקום המוגדר והמדויק  בחדר האמבטיה.

ככל שגודל המקלחות יהיה נוח ונגיש למשתמשים בו על מנת שיהיה נוח להיות בתוכו בזמן הרחצה וגם להיכנס ולצאת שצריך מבלי להרטיב את כל חדר הרחצה. אנחנו במראות אור קריסטל מאפשרת לכם להזמין מקלחון בהזמנה לפי מידות חדר הרחצה שלכם. אנו מייצרים מקלחונים איכותיים ובדגמים חדשים ובסגנונות שונים . 

מקלחונים-לפי-מידה מראות אור קריסטל

 

מקלחונים לפי מידה

מקלחונים בהתאמה אישית

בבחירת מקלחון בחרו אם אתם רוצים ביצירת שיפוע עשוי קרמיקה או מיקום של אגנית בתוך המקלחון אלה האופציות העומדות בפני הלקוחות כיום ורובם מעדיפים מקלחון עם שיפוע.  
אגנית היא סוג של אמבטיה קטנה עם מבנה מעוגל ועשויה חומר אטום עם פתח ניקוז למאגר המים. גם כאן תוכלו לבחור בין אגנית חרס או אלומיניום, פשוטה או מעוצבת לפי בחירה.

 

מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחונים מזכוכית אידאלים לעיצוב הבית שלכם 

מראות אור קריסטל מציעה מבחר מקלחונים עשויים זכוכית במגוון דגמים שונים. לאור הניסיון הרב שצברנו עם השנים אנו ממליצים על מקלחונים עשויים זכוכית vנחשבים לפופולריים ביותר בישראל. 

זכרו  במקרה של מקלחונים עשויי זכוכית חשוב כמובן לבחור מקלחון עם זכוכית עבה  מכיוון שיש יש גם את אלמנט הביטחון בבחירת זכוכית קשיחה ועבה החוסמת כל נזילה של מים על מנת שמקלחון יהיה בטוח לשימוש. 

בדרך כלל אם מדובר במקלחונים עשויים זכוכית עבה תמצאו זכוכית בעובי של כ-  6-8 מ"מ.זכרו שעובי הזכוכית יבטיח לכם ביטחון מרבי וגם עמידות לזמן ארוך יותר והיא עומדת בכל התקנים.
תוכלו לבחור בין מבחר של סוגי זכוכיות. מקלחוני עם זכוכית חלבית או מקלחונים עם זכוכית שקופה,  אנו ממליצים לכם לבחור במקלחוני זכוכית חלבית, זכוכית חלבית  נוחה לדיירים מטעמי פרטיות מכיוון שהיא אטומה לבאים ונכנסים לחדר הרחצה.

לסיכום – 

אל תתפשרו על איכות המקלחונים, על איכות הזכוכית של המקלחונים וכמובן בחרו ניקוז המתאים לדירתכם. כמו בכל חפץ שאתם קונים גם כאן יש טווח מחיר נמוך לגבוהה אבל היות ומדובר במוצר שימושי מאד השקיעו בו מחשבה ובחרו את חומרי הגלם בקפידה.  גם שמירה על היגיינה וניקיון המקלחונים על מנת שישמרו לכם בביטחון למשך זמן רב ועומדים בתקנים. 

מראות אור קריסטל הינה חנות מראות בתל אביב אתם מוזמנים להגיע ולבחור גם מקלחונים בהתאמה אישית. וביניהם: מקלחון פינתי בצורה ר',  מקלחון חזיתי, מקלחון בהתאמה אישית, מקלחון לפי מידה.  

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך

מקלחון פינתי

מראות אור קריסטל ייצור מקלחון פניתי לפי מידה בכל הנוגע להזמנת מקלחון לפי מידה, קיימות אפשרויות רבות. תוכלו לבחור בין

קרא עוד »

מראות ללובי

מראות לובי לבניין משותף מראות לובי הן תוספת פופולרית יותר ויותר לכל בניין משותף. לא רק שהם מוסיפים נופך של

קרא עוד »
WhatsApp chat

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו 072-390-1148
או מלאו את הפרטים

דילוג לתוכן