מקלחונים בהתאמה אישית - מראות אור קריסטל

מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחונים מעוצבים לאמבטיה - המראה המושלם לאמבט המושלם

בשנים האחרונות חדר האמבטיה הפך להיות מתחם שכולו הנאה וכיף. העיצוב בחדר האמבטיה הפך להיות משאת ליבם של אנשים רבים ובימינו ניתן ליצור מראה מלבב במיוחד של האמבטיה באמצעים נגישים ופשוטים והתקנת מקלחון פשוטה. בימינו, רבים הם האנשים שמוציאים את הפונקציה של האמבטיה מחדר הרחצה ובמקומה הם מתקינים מקלחון זכוכית. היתרון הכי משמעותי של מיקלחון הזכוכית הוא שמקלחון זכוכית כמעט ולא תופס מקום בחדר האמבט מעצם היותו מתחם שבו עומדים ולא יושבים או שוכבים. מקלחון הזכוכית הוא אלמנו מאוד פרקטי ושימושי בחדר הרחצה ותורם תרומה משמעותית לעיצובו של חדר האמבטיה.

מקלחונים לאמבטיה שקיימים כיום בשוק מחולקים לשתי קטגוריות:

1. הדגמים הסטנדרטיים – מקלחון פינתי, מקלחון עגול:
דגמים של מקלחונים לאמבטיה שמידותיהם מגיעות לעד 1 מטר ובהם מותקנים אגנית לניקוז מי הרחצה או רצפה מאריחים וכן מותקן ראש מקלחת.
2. דגמי פרימיום- מקלחון יוקרתי – מקלחון גדול:  
מקלחונים בהתאמה אישית לאמבטיה שמידותיהם מגיעות עד לשטח של כשני מטרים. הם כוללים דוש – טוש וכמו כן גם פאנל של מתזים וגם מחולל אדים היוצר סאונת אדים רטובה. מקלחונים אלה כוללים חלל המיועד להתנגבות ומקום מיוחד המיועד לתליית מגבות או חלוק רחצה המרוחקים מכל אפשרות של התזת מים והם נשארים יבשים.

מקלחונם מזכוכית? האם זה בטיחותי?

מקלחונים מזכוכית המודרניים ביותר מעוצבים בצורה מעוררת התפעלות ועשויים מזכוכית מחוסמת שעובייה מגיע לארבעה עד שישה ס"מ. הזכוכית המחוסמת עבה וחזקה והיא מיוצרת במיוחד לשם בטיחות מקסימלית של המשתמשים במקלחון. חוזקה של הזכוכית המחוסמת במקלחון זכוכית מונע כל אפשרות להתנפצות, שבירה או סדקים. היכולת הטכנולוגית  שלנו באור קריסטל בתל אביב ויכולת ייצור זכוכית מעולה מחוסמת למקלחונים שעומדת בכל תקני השוק ואף מעבר להם ואף בתקנים המחמירים ביותר הרווחים בכל העולם- תתרום לכם ביטחון ושקט נפשי כאשר אתם רכשים מקלחון זכוכית מאיתנו.

מקלחונים בהתאמה אישית
מקלחונים בהתאמה אישית

עיצוב מקלחונים מזכוכית: מקלחון גרניט, מקלחון עגול, מקלחון חזית הזזה

מקלחונים בהתאמה אישית מזכוכית העכשוויים מעוצבים בעיצוב מקסים. תוכלו לבחור את העיצוב ואת הגימור הסופי של הזכוכית. קיימים מקלחוני זכוכית שקופים לגמרי, מקלחון זכוכית שקוף למחצה, מקלחוני זכוכית אטומים, ומקלחון זכוכית בשילוב של דקורציות שונות. כל עיצוב של מקלחון זכוכית הוא בהתאם לבחירה ולטעם הייחודי של הלקוחות.

מקלחון עם אגנית

האגנית מאפשרת למים להתנקז בצורה מיטבית ויעילה.
האגנית למקלחון זכוכית עשויה מחומרים מגוונים כמו: חרס קוורץ ומבחר של חומרים פלסטיים נוספים.
האגנית מגיעה בעיקר בלבן או בצבע פרגמון.

מבחינת האגנית של המקלחון, זאת תהיה עשויה מחרס, קוורץ או חומר פלסטי אחר. היא תהיה בצבע לבן או פרגמון. בזכות האגנית, המים יכולים להתנקז בצורה היעילה והטובה יותר.

מקלחון דלת הזזה - מראות אור קריסטל
מקלחון הזזה

מקלחון בהתאמה אישית

במקרים של מרחב מצומצם בחדר באמבטיה, אנו נתאים לכם מקלחון בהתאמה אישית.
אנו נשמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את המקלחון האידיאלי עבורכם.

אילו סוגי מקלחונים אנו מייצרים?

מקלחון חזית

מקלחונים עם  חזית מותאם במיוחד לחדרי רחצה בהם לא קיימת אמבטיה. מקלחון חזית יותקן בין שני קירות מקבילים ויש בו דלת זכוכית אחת הנפתחת כלפי חוץ או כלפי פנים.
גם בחדרי רחצה שבהם קיימת נישה קטנה ניתן להתקין מקלחון חזיתי. כמו כן במקרים שבחדר באמבטיה הותקנה נישה למכונת כביסה ומייבש אפשר להתקין בנישה הזאת מקלחון חזית מזכוכית. פתרון אלגנטי ופרקטי שמאפשר ניצול מעולה למרחב מצומצם.

מקלחון פינתי

מקלחונים בהתאמה אישית  עם  זכוכית פינתי יותקן בפינה של חדר האמבטיה בזווית של תשעים מעלות.
מקלחון פינתי הוא מקלחון אידיאלי במקרים שרוצים לחסוך מקום במרחב מצומצם, ואכן מקלחון זכוכית פינתי מאפשר חיסכון של מקום רב בחלל של חדר הרחצה.

מקלחון מעוגל

מקלחון זכוכית מעוגל מותקן כמו חברו – המקלחון הפינתי- בזווית של תשעים מעלות בין שני קירות.
דלתות הזכוכית של המקלחון מעוצבות בצורה מעוגלת. דלתות הזכוכית של המקלחון מותקנות על ציר טלסקופי והן נפתחות גם כלפי פנים וגם כלפי חוץ.
מקלחון מעוגל הוא מקלחון מאוד אלגנטי ומרשים והוא מעניק לחדר האמבט מראה מעוצב במיוחד.

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך

מקלחון פינתי

מראות אור קריסטל ייצור מקלחון פניתי לפי מידה בכל הנוגע להזמנת מקלחון לפי מידה, קיימות אפשרויות רבות. תוכלו לבחור בין

קרא עוד »

מראות ללובי

מראות לובי לבניין משותף מראות לובי הן תוספת פופולרית יותר ויותר לכל בניין משותף. לא רק שהם מוסיפים נופך של

קרא עוד »
WhatsApp chat

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו 072-390-1148
או מלאו את הפרטים

דילוג לתוכן