חיפוי זכוכית למטבח - מראות אור קריסטול

יתרונות חיפוי זכוכית למטבח

לחיפוי זכוכית יש יתרונות רבים, לכן חיפוי קיר בזכוכית תופס מקום מרכזי בתחום העיצוב.

במאמר זה נמנה את היתרונות הרבים של חיפוי זכוכית לקירות.

חיפוי קיר למטבח - ניקוי קל להפליא

היתרון הגדול של חיפוי זכוכית למטבח בעיניי לקוחות רבים הוא קלות הניקוי של משטח חיפוי הזכוכית. הזכוכית מיוצרת ביחידות שלמות חתוכות על פי המידות של המשטח אותו נרצה לחפות בזכוכית, וזו הסיבה שאין חריצים שקולטים לכלוך, שומנים ואבנית. משטח אחיד וחלק הוא משטח קל לניקוי.
את משטח הזכוכית ניתן לנקות באמצעות סמרטוט לח וחומרי ניקוי קלים כמו סבון כלים, וחומרי ניקוי רב תכליתיים עדינים.

עיצוב יפהפה עשוי חיפוי זכוכית

המראה של משטחי חיפוי זכוכית למטבח הוא אלגנטי, מינימליסטי מודרני ונקי. יש אינספור אפשרויות של צבעים והדפסים. כל מטבח מקבל את הטון שלו בהתאם לטעמם של בעלי הבית ולפרמטרים נוספים כמו מידות, שימוש ותקציב.
האפשרות להתאים בין צבע משטח השיש לצבע של חיפוי זכוכית למטבח הוא ברמת דיוק גבוהה מאוד, מה שמעניק מראה מאוד יוקרתי ומרשים.

מראות אור קריסטל - חיפוי קיר
חיפוי זכוכית למטבח עם עיצוב יפיפה

עמידות רבה של חיפוי זכוכית

אנחנו, באור קריסטל בתל אביב מייצרים זכוכית איכותית המשמשת לחיפוי המטבח. הזכוכית בעובי של 6 מ"מ היא זכוכית מחוסמת, כלומר: זכוכית שעברה תהליך חיסום. תהליך החיסום גורם לזכוכית להיות מאוד חזקה ועמידה בפני פגעים, שריטות וחום גבוה.
אם כן, עובי הזכוכית הסטנדרטי שבו משתמשים בחיפויי זכוכית הוא 6 מ"מ.
הבחירה בעובי הספציפי הזה מייצרת איזון בין עמידות וחוזק לבין שמירה על משקל שלא יהיה גבוה מידיי ולא נמוך מידיי. במקרים בודדים יש אפשרות להשתמש בזכוכית בעובי של 8 מ"מ. אנחנו לא ממליצים להשתמש במשטחי זכוכית עבים יותר או דקים יותר בשל הסיבות שמנינו.
תהליך חיסום הזכוכית במשטחי זכוכית לקירות הופך אותן חזקים לפחות פי 4 ויותר (ואפילו פי 5) מזכוכית רגילה שלא עברה תהליך של חיסום, כל שאם נעשה חשבון פשוט נגיע למסקנה שזכוכית מחוסמת 6 מ"מ חזקה כמו זכוכית רגילה 30 מ"מ. התהליך של חיסום הזכוכית הופך אותה למאוד עמידה בחום וזו הסיבה שזכוכית זאת משמשת בחיפוי המטבח בקרבת הכיריים ותנורי אפייה הפולטים חום רב.
התאמה מקסימלית למטבח
אנו מייצרים במפעלנו בתל אביב משטחי חיפוי זכוכית למטבח שנחתכים במידות מדוייקות על המילימטר, ולכן חיפוי הזכוכית מתאים למטבח באופן מושלם. זאת בניגוד לאריחי קרמיקה שמגיעים במידות קבועות מראש, ולכן לעיתים קרובות מתעורר הצורך בחיתוך האריחים לשם התאמתם למטבח.
איטום מקסימלי
בחירה בחיפוי זכוכית לקירות עוזרת בנושא האקוסטיקה- בידוד מרעשים. חיפוי קיר מזכוכית נותן שכבה מבודדת שסופגת את הרעשים.
אותה שכבה מבודדת יכולה ליצור בידוד טרמי בין החוץ לפנים. צבע או טפטים לא יכולים לספק את היתרון של הבידוד שמספקים חיפויי הזכוכית לקירות.

קלות בהתקנה של חיפוי זכוכית למטבח

חיפויי זכוכית למטבח ניתן להתקין בכל מקום שמעוניינים: במטבח, במקום משטחי הקרמיקה הקונבנציונליים או במקלחת. ניתן להתקינם אפילו בסלון או בפינת המשפחה וגם במבואת הכניסה ובחדרי השינה.
ההתקנה של משטחי חיפוי הזכוכית לקירות הינה קלה ופשוטה.
זכרו, אין אפשרות לבצע קידוחים בזכוכית שעברה תהליך של חיסום. זאת הסיבה שחשוב מאוד לתכנן מראש את שקעי החשמל ואת כל הקדיחות הדרושות מתחת לחיפוי הזכוכית. אלה חורים שקודחים לפני תהליך החיסום ואין אפשרות לקדוח אותם לאחר התהליך.
הרכבת הזכוכית מתבצעת באמצעות קיבועה באמצעות דבק חזק בעל תכונות נייטראליות, עמיד נגד עובש ונגד לחות. הדבק מתייבש במהירות גבוהה, עד 3 שעות בין ההדבקה לבין ייבוש מלא של הדבק. הדבק אינו מלכלך, והתוצאה המתקבלת הינה חזקה ונקייה להפליא.

חיפוי זכוכית למטבח אור קריסטל תל אביב
חיפוי זכוכית למטבח בעל עמידות רבה

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך

מקלחון פינתי

מראות אור קריסטל ייצור מקלחון פניתי לפי מידה בכל הנוגע להזמנת מקלחון לפי מידה, קיימות אפשרויות רבות. תוכלו לבחור בין

קרא עוד »

מראות ללובי

מראות לובי לבניין משותף מראות לובי הן תוספת פופולרית יותר ויותר לכל בניין משותף. לא רק שהם מוסיפים נופך של

קרא עוד »
WhatsApp chat

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו 072-390-1148
או מלאו את הפרטים

דילוג לתוכן