מראות לחדר כושר - מראות אור קריסול

מראות לחדר כושר

מראות ענקיות לחדר כושר

כל אדם שחי בעולמנו הזדמן לפחות פעם אחת למכון כושר או סטודיו (כגון יוגה פילאטיס וכו'), ראה את מראה המראות על קירות חדר הכושר.
תפקידן של המראות בחדרי כושר ובסטודיו לתת תחושת מרחב וגודל.  מראות ענק , עבור חדר הכושר או סטודיו, או מראות למכון פילאטיס מראות לפי מידה לחדר כושר הן ההתמחות שלנו במראות אור קריסטל.
מראות ענק לחדר כושר מגיעות בכמה חלקים נפרדים ואנו מרכיבים אותן בתור חיפוי לקיר כחלק משלל אביזרי חדר כושר.
מראות ענק, לחיפוי מכון כושר וחדרי כושר כבדות מאוד וחשוב להעזר באנשי מקצוע מנוסים לשם הרכבתן. גם מראות ניידות לסטודיו (מוצמד למסגרת עם גלגלים) היא אחת מהתחומים בהם אני מייצרים מראות. המראות לרב מגיעות חתוכות לפסים, ואנו מדביקים אותם בצמידות פס לצד פס. מתקבל קיר מראות ענק הנותן הרגשה של מרחב גדול ופתוח.

חשיבותן של מראות לחדר כושר

מראות זכוכית בחדרי כושר הן בעלות תפקיד חשוב, בכך שהן עוזרות לאנשים, לקבל תוצאות טובות יותר בתהליך הספורטיבי שלהם.
כדאי להתקין מראות בכל רחבי המכון: בלובי הבניין ומראות בכניסה למכון. ניתן להוסיף מראות ניידות לסטודיו סביב אולם המכשירים של מכון הפילאטיס, מראות ענק בחדרי הספינינג ומראות באולמות הסטודיו לפילאטיס. בנוסף כדאי להתקין גם מראות לפי מידה בשירותים, מראות בעיצוב אישי במלתחות של חדר הכושר ועוד. אפשר לומר בביטחון שמרבית מבין מראות למכוני כושר, הן מראות תלויות אשר תלויות מהתקרה ועד לרצפה, שמאפשרות למתאמנים לראות את כל גופם באמצעות מראות לחדר כושר.
באולמות הסטודיו להתעמלות או הסטודיו לריקוד, יש למראות קיר למכון כושר חשיבות נוספת: המראות מאפשרות לצפות במדריך דרך המראה מכל מקום בסטודיו, גם אם הם עומדים בשורה האחרונה. דרך מראות הענק הם יכולים לראות את המדריך.

האם יש הנחיה בנושא מראות לחדרי כושר וגם מראות לאולמות ספורט מארגוני ספורט עולמיים?

"הקולג' האמריקאי לרפואת הספורט, חוקק בסוף שנות התשעים, הנחיה כי בכל חדר כושר חייבות להיות שתי מראות לפחות.  המטרה לכך היא שמראות לחדרי כושר אמורות לעודד את המתאמנים ואת המתעמלים להגביר את המאמץ הגופני שלהם וגם לשפר ביצועים.

מראת לחדר כושר
מראות סטודיו

איך לבחור מראה לחדר כושר?

מראות הן חלק אינטגרלי מחדר הכושר. אנחנו באור קריסטל בתל אביב מייצרים מראות למתחם, האימונים בחדר הכושר, במכון הפילאטיס, מראות לסטודיו לריקוד, מראות למכוני כושר ועוד. יש הרבה סוגים של מראות לחדר כושר וחשוב לדעת כיצד לבחור אותן.

הנה כמה כללים שיעזרו לכם לבחור מראות לחדר כושר או מראות לסטודיו

א. קחו מידות מדויקות של החלל שלכם על מנת להתאים את המראות 
כשיהיו לכם כל הנתונים הנוגעים למידות של האולם תוכלו לדעת היכן למקם, את המראות, באיזה מידות לבחור מראות – האם לבחור מראות ענק, מראות ניידות לסטודיו, מראה ניידת לסטודיו או מראות לסטודיו מחיר, ואיזה סטייל של  עיצוב לשלב עם הריצוף ועם הקירות.
ב. קחו ולימדו את הקטלוג שלנו עם מראות מעוצבות ומראות ענק לסטודיו.  השוו בין סוגי מראות, התבוננו בסוגי המראות השונים שיש באפשרותנו לייצר לכם, מראות לפי מידה, מראות לסטודיו מחיר.
ג. חשוב לבחור מראות לפי האופי של חדרי הכושר. בחדרי כושר בבתי מלון לדוגמא רצוי לשמור על קו דקורטיבי סולידי בצבעי יסוד ושחור לבן. בחדרי כושר פרטיים מומלץ  לבחור מראות מעוצבות וגם מראות ניידות לסטודיו.

מראות חדר כושר - מראות אור קריסטל
תפקיד חשוב למראות חדר כושר

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך

מקלחון פינתי

מראות אור קריסטל ייצור מקלחון פניתי לפי מידה בכל הנוגע להזמנת מקלחון לפי מידה, קיימות אפשרויות רבות. תוכלו לבחור בין

קרא עוד »

מראות ללובי

מראות לובי לבניין משותף מראות לובי הן תוספת פופולרית יותר ויותר לכל בניין משותף. לא רק שהם מוסיפים נופך של

קרא עוד »
WhatsApp chat

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו 072-390-1148
או מלאו את הפרטים

דילוג לתוכן