חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי קיר מטבח מזכוכית – פיתרון מושלם ואידיאלי

המטבח הוא לב הבית, החלל המרכזי שמקבץ אליו את כל בני המשפחה לאכילה, שיחה, הכנת שיעורי בית, לפסק זמן מהנה ולנשנוש של לילה. בשנים האחרונות, עיצוב המטבח זוכה לעדנה הולכת ווגוברת ועיצובו של המטבח מקבל יותר ויותר דגש.
בד בבד עם ההתפתחות המטאורית בתחום עיצוב המטבח, ארונות מטבח בעיצובים חדשניים, מכשירים ומוצרי חשמל מתקדמים למטבח- גם חיפויי היקרות הקלסיים מקרמיקה ומאריחים מפנים את מקומם לחיפויי קיר מתקדמים וחדשניים. ואכן, בתי אב רבים בישראל הבינו שחיפוי קיר מזכוכית הוא הפתרון המושלם והאידאלי לעיצוב המטבח.
חיפוי קיר מזכוכית משדר יוקרה, חדשנות, ניקיון צורני ואלגנטיות רבה.
חיפוי קיר מזכוכית הוא קל לניקוי ולתחזוקה ומעניק למטבח מראה אלגנטי, נקי ויפהפה.

אנחנו, בחברת אור קריסטל בתל אביב, מייצרים חיפויי זכוכית לקירות המטבח מסוגים שונים ומגוונים.
נסקור חלק מהם:

חיפוי זכוכית למטבח במגוון צבעים וסגנונות

אין ספק שהלהיט החם ביותר בתחום חיפוי קירות למטבח הוא לא אחר מאשר חיפוי זכוכית צבעוני, שבזכותו המטבח מקבל סטייל ייחודי וחיות מודגשת.  חיפויי זכוכית צבעוניים יכולים להיות מבוססים על משטח זכוכית צבעונית ברוחב משמעותי או לחילופין יכולים להתבסס על זכוכית המותאמת אישית בשלל צבעים לבחירה.
האפשרות לשחק עם הצבעים נותנת למטבח את הנופך שוקק החיים והחומר, הזכוכית, מעניקה למטבח את הטאץ' היוקרתי.

חיפוי זכוכית למטבח במגוון הדפסות

חיפוי זכוכית למטבח בסגנון המודפס היא אחד הטרנדים הכי חזקים והכי חדשניים בתחום חיפוי הקירות בפרט, ובתחום עיצוב מטבחים בכלל.
יותר ויותר מטבחים מקבלים עיצובים ייחודיים, המתבססים על צירופים מקוריים על פי בחירת הלקוחות. שילוב והתאמות ייחודיות של הדפסות על זכוכית המטבח, מאפשרת ללקוחות בעלי טעם מיוחד שאינו הולך עם הזרם- ליהנות ממטבח מעוצב באופן ייחודי שאין כמותו בשום בית אחר.
הזכוכיות המודפסות למטבח מעניקות אווירה קריאטיבית ומראה אינדיבידואלי ההופכת את חיפוי הריק מזכוכית שלך ליצירת אומנות.
תוכלו לשלב בחיפוי הקיר למטבח שלכם הדפסות דיגיטליות. תוכלו להשתמש במאגר ההדפסים הגדול והמגוון שלנו, או לחלופין- נוכל להשתמש בקבצים שתשלחו לנו.

חיפוי זכוכית למטבח
חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח – זכוכית חלבית

הזכוכית החלבית מעניקה למטבח מראה רגוע, מאוזן ונעים בזכות צבעה הרגועה וגימור המט שלה. בגלל שזכוכית חלבית אינה שקופה לחלוטין היא מעניקה מראה יוקרתי, עדין ומאוד אלגנטי ומינימליסטי, והיא נפלאה ליצירה של תחושת מרחב בחלל המטבח.
חיפוי זכוכית למטבח מסוג הזכוכית החלבית עמיד בפני כתמים הנגרמים מהתזה של מזון, פירות שומן או כל חומר אחר הניתז עליה בזכות העובדה שהיא אינה קולטת כתמים.

חיפוי פסיפס זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח מסוג פסיפס הינה זכוכית ייחודית ואופנתית שמאוד פופולרי בשנים האחרונות.
לחיפוי פסיפס מזכוכית יש יתרונות משמעותיים ורבים על חיפוי פסיפס מחומרים אחרים.
אריחי הפסיפס מזכוכית למטבח קיימים בעיצובים שקופים בשלל גוונים וצורות. אפשר לשלב בינהם באופן יצירתי, או לבחור בפסיפס אריחי זכוכית מסוג או מגוון אחד והם מעשירים את עיצוב המטבח. אריחי הפיספס קלים מאוד לניקוי, גם כתמים שנחשבים כתמים קשים כמו אבנית או שומן מתנקים בקלות מאריחי פסיפס הזכוכית באמצעות ניגוב קל ומהיר ביותר.
אריחי פסיפס זכוכית הם אריחים עמידים בפני מים. המטבח הוא איזור שנרטב כמעט ללא הרף, ולכן באמצעות חיפוי פסיפס זכוכית המטבח שלכם יישאר יבש ונקי כל העת. כאשר חיפוי פסיפס הזכוכית נרטב, ניגוב קח באמצעות סמרטוט ישאיר את המטבח יבש.

חיפוי קיר זכוכית חלבי למטבח -אור מראות קריסטל

חיפוי זכוכית למטבחאריחי קרמיקה למטבח הם אריחים שנעשים חלקים כשהם נרטבים. לאריחי הזכוכית יש עמידות במים ולכן איזור המטבח נשאר יבש כל הזמן ובטוח מהחלקה
האריחים עמידים וקשיחים עקב כלי המטבח ומכשירי החשמל שבקרבתם. רוב אריחי הפסיפס העשויים מזכוכית הם קשיחים ועמידים לשריטות ופגיעות.

כתבות נוספות העשויות לעניין אותך

מקלחון פינתי

מראות אור קריסטל ייצור מקלחון פניתי לפי מידה בכל הנוגע להזמנת מקלחון לפי מידה, קיימות אפשרויות רבות. תוכלו לבחור בין

קרא עוד »

מראות ללובי

מראות לובי לבניין משותף מראות לובי הן תוספת פופולרית יותר ויותר לכל בניין משותף. לא רק שהם מוסיפים נופך של

קרא עוד »
WhatsApp chat

לקבלת הצעת מחיר

התקשרו 072-390-1148
או מלאו את הפרטים

דילוג לתוכן